LETNIA WYPRZEDAŻ RUSZYŁA 🌴 Setki produktów w wyjątkowych cenach
Koszyk: ( art.)
Twój koszyk jest pusty
Zainspiruj się nowymi produktami i
znajdź coś dla siebie
Do zapłaty
Zobacz nowości

CZĘSTE PYTANIA

Napisz na [email protected] i zapytaj o status realizacji swojego zamówienia. W wiadomości podaj koniecznie numer zamówienia i swoje nazwisko.

Napisz na [email protected] i poproś o anulowanie zamówienia. W wiadomości podaj koniecznie numer zamówienia do anulowania i swoje nazwisko. Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni.

Niestety nie mamy możliwości połączenia dwóch zamówień w jedno. Każde z zamówień zostanie wysłane osobną przesyłką.

Jeśli przy składaniu zamówienia został podany poprawny adres e-mail, po złożeniu zamówienia otrzymasz mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia. Jeśli nie dostałaś/eś takiego maila, prosimy o kontakt na [email protected] 

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od dnia anulowania zamówienia.

Jeśli proces płatności został przerwany i płatność za zamówienie się nie powiodła, w ciągu 24h wyślemy Ci link, za pomocą którego ponownie zapłacisz za zamówienie.
W tej sytuacji nie ma potrzeby składania kolejnego zamówienia na ten sam produkt.

Realizujemy dostawy krajowe za pomocą DPD, Kuriera InPost, Paczkomatów InPost. Więcej informacji o metodach i kosztach dostawy znajdziesz tutaj.

Nie, nie wysyłamy paczek za granicę.

Standardowe metody dostawy krajowej to DPD, Inpost Kurier i Paczkomaty InPost, a ich koszt dostawy to 9,99 zł. Więcej informacji o kosztach dostawy znajdziesz tutaj.

Czas dostawy na terenie Polski to 1-3 dni roboczych. 

Za zamówienie możesz zapłacić przez BLIK lub poprzez Szybki przelew on-line za pośrednictwem PayNow. Nie oferujemy metody płatności za pobraniem.

Jeśli proces płatności został przerwany i płatność za zamówienie się nie powiodła, w ciągu 24h wyślemy Ci link, za pomocą którego ponownie zapłacisz za zamówienie. W tej sytuacji nie ma potrzeby składania kolejnego zamówienia na ten sam produkt.

Aby otrzymać fakturę, podczas składania zamówienia kliknij “Chcę fakturę VAT” i wypełnij wymagane dane do faktury. Jeśli nie zaznaczyłaś/eś tej opcji w trakcie składania zamówienia, prosimy wysłanie numeru zamówienia, imienia i nazwiska oraz danych do faktury na [email protected]

Możesz zwrócić produkt do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki. Do paczki zwrotnej dołącz wypełniony formularz zwrotu.
Formularz możesz pobrać tutaj. Zwracaną rzecz wyślij na adres:

HAPPY FACE E-Sklep
ul. Domagały 5
30-741 Kraków


Koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez klienta.
Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.
Jeśli masz pytanie na temat zwrotów, prosimy o kontakt na: [email protected]

Koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez klienta. Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.

Zwrot środków otrzymasz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanym produktem.

Nie realizujemy wymian produktów. Jeśli potrzebujesz innego rozmiaru lub koloru produktu, możesz zwrócić swoje zamówienie i złożyć nowe zamówienie na naszej stronie. Zwracany towar nie może mieć jakichkolwiek śladów użytkowania. Do paczki zwrotnej dołącz wypełniony formularz zwrotu.
Formularz możesz pobrać tutaj. Zwracaną rzecz wyślij na adres:

HAPPY FACE E-Sklep
ul. Domagały 5
30-741 Kraków


Koszty przesyłki zwrotnej pokrywane są przez klienta.
Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz tutaj.

Zakupiony produkt możesz zareklamować, jeśli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzisz, że jest on wadliwy, niekompletny lub niezgodny z opisem.

Napisz do nas maila na adres [email protected] wraz ze zdjęciami wady oraz krótkim opisem. Przeprowadzimy Cię przez proces reklamacji i poprosimy o wypełnienie formularza, w którym poinformujesz nas czy w przypadku zaakceptowania reklamacji wybierasz wymianę na nowy, nieuszkodzony produkt czy zwrot pieniędzy.

Formularz reklamacji możesz pobrać również tutaj.

Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem. O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową.

Staramy się nie dopuszczać do sytuacji, w których zostaje wysłany uszkodzony lub niekompletny produkt. Jeśli jednak otrzymałaś/eś produkt z wadą, napisz na [email protected], abyśmy mogli jak najszybciej zareagować i dostarczyć Ci nowy produkt.

Jeśli otrzymałaś/eś inny rozmiar lub produkt, niż ten wybrany w zamówieniu, napisz na [email protected] , abyśmy mogli jak najszybciej zareagować i dostarczyć Ci poprawny produkt.

Kodu rabatowego możesz użyć w koszyku podczas składania zamówienia. Wprowadź kod w polu “Masz kod rabatowy?” i kliknij “Zastosuj”.

Jeśli kod rabatowy obejmuje produkty dodane do koszyka, kwota zamówienia zostanie odpowiednio pomniejszona.

Pamiętaj: aby otrzymać rabat, kod rabatowy musi być użyty podczas składania zamówienia. Jeśli złożysz zamówienie bez użycia kodu rabatowego, nie będziemy w stanie dodać rabatu do opłaconego zamówienia.

Aby zmienić hasło dostępu do swojego konta, wejdź w Moje Konto i kliknij w Ustawienia. Tam będziesz mieć możliwość zmiany hasła.

Jeśli zapomniałaś/eś hasła dostępu do swojego konta, pod tym linkiem możesz zresetować hasło.

Po kliknięciu w link poprosimy Cię o podanie adresu e-mail użytego podczas rejestracji. Na ten adres zostanie wysłany link do zresetowania hasła dostępu do konta.